Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Тернопільській області на виконання Антикорупційної програми здійснює Аналіз поточних цін на основні матеріальні ресурси для визначення обґрунтованих поточних цін на основні матеріальні ресурси при рівних якісних характеристиках і транспортних витрат при складанні інвесторської кошторисної документації (у тому числі у випадках, коли розроблення проєктної документації покладається на підрядника).
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Тернопільській області на виконання Антикорупційної програми здійснює Аналіз поточних цін на основні матеріальні ресурси для визначення обґрунтованих поточних цін на основні матеріальні ресурси при рівних якісних характеристиках і транспортних витрат при складанні інвесторської кошторисної документації (у тому числі у випадках, коли розроблення проєктної документації покладається на підрядника).
Сьогодні реконструкція аварійної штучної споруди у складі дороги М-19 Доманове – Ковель – Чернівці – Тереблече перейшов на новий етап. Підрядна організація Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Тернопільській області почала монтаж перших 8 балок прогонової будови.
Напередодні завершили ремонт на автошляху Т-20-10 Підволочиськ – Збараж в межах Скориківської територіальної громади та Т-20-17 Гримайлів – Яблунів в межах Хоростківської територіальної громади.
Служба відновлення провела капітальний ремонт аварійного мосту між селами Плотича та Івачів-Долішній Тернопільського району. Штучна споруда є складовою траси Р-39 Броди – Тернопіль – однієї з найбільш завантажених доріг на Тернопільщині.
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Тернопільській області на виконання Антикорупційної програми здійснює Аналіз поточних цін на основні матеріальні ресурси для визначення обґрунтованих поточних цін на основні матеріальні ресурси при рівних якісних характеристиках і транспортних витрат при складанні інвесторської кошторисної документації (у тому числі у випадках, коли розроблення проєктної документації покладається на підрядника).
Фахівці Головної науково-дослідної установи України з питань будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг і транспортних споруд ДП "Національний інститут розвитку інфраструктури" за допомогою спеціального обладнання провели обстеження та оцінку технічного стану штучних споруд на автомобільних дорогах М-19 Доманове – Ковель – Чернівці та Р-41 Обхід Тернополя. Йдеться про міст через річку Гніздечна у селі Шляхтинці та шляхопровід через залізницю біля міста Тернопіль. Обидві штучні споруди Служба відновлення та розвитку інфраструктури розпочала ремонтувати торік і завершує упродовж 2024 року.
36-метровий міст через річку Гніздечна, який є складовою дороги міжнародного значення М-19 Доманове – Ковель – Чернівці – Тереблече, – вже з дорожньою розміткою. Це був останній етап ремонту штучної споруди у передмісті Тернополя.
На 354 кілометрі траси міжнародного значення М-19 Доманове – Ковель – Чернівці – Тереблече прогресує реконструкція мосту через річку Гнізна. Мостобудівники зараз працюють над основами трьох майбутніх опор мосту.