Інспектування процесу реконструкції мосту у Теребовлі – постійне та багатоетапне. Напередодні представники ДП "Національний інститут розвитку інфраструктури" дослідили стан влаштованих шарів дорожнього одягу та розмітки холодним пластиком.
Сьогодні реконструкція аварійної штучної споруди у складі дороги М-19 Доманове – Ковель – Чернівці – Тереблече перейшов на новий етап. Підрядна організація Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Тернопільській області почала монтаж перших 8 балок прогонової будови.
У межах реконструкції мосту на 354 кілометрі траси М-19 Доманове – Ковель – Чернівці – Тереблече ми замінили ключові міські комунікації від реконструйованого мосту до перехрестя трас М-19 та Р-87 Галич – Підгайці – Сатанів. Зокрема, замінили водопровідні мережі, проклали нову дощову каналізацію і змінили схему підключення комунікацій. Тепер влаштовуємо «з нуля» дорожній одяг.
На 354 кілометрі траси міжнародного значення М-19 Доманове – Ковель – Чернівці – Тереблече завершуємо бетонування останньої, проміжної опори нового мосту. Таким чином проєкт реконструкції перейде до наступного важливого етапу – влаштування балок прогонової будови.
Відсьогодні на дорогах державного значення запрацювали 4 нові комплекси автофіксації порушень правил дорожнього руху. Вони були встановлені у місцях концентрації ДТП.
Служба відновлення провела капітальний ремонт аварійного мосту між селами Плотича та Івачів-Долішній Тернопільського району. Штучна споруда є складовою траси Р-39 Броди – Тернопіль – однієї з найбільш завантажених доріг на Тернопільщині.
На відремонтованому шляхопроводі через залізницю біля міста Тернопіль на трасі Р-41 провели ще одне випробування. Після оцінки міцності споруди, перевірили якість влаштованого асфальтобетонного покриття та дорожньої розмітки з холодного пластику та їх відповідність сучасним Державним будівельним нормам.
Фахівці Головної науково-дослідної установи України з питань будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг і транспортних споруд ДП "Національний інститут розвитку інфраструктури" за допомогою спеціального обладнання провели обстеження та оцінку технічного стану штучних споруд на автомобільних дорогах М-19 Доманове – Ковель – Чернівці та Р-41 Обхід Тернополя. Йдеться про міст через річку Гніздечна у селі Шляхтинці та шляхопровід через залізницю біля міста Тернопіль. Обидві штучні споруди Служба відновлення та розвитку інфраструктури розпочала ремонтувати торік і завершує упродовж 2024 року.
36-метровий міст через річку Гніздечна, який є складовою дороги міжнародного значення М-19 Доманове – Ковель – Чернівці – Тереблече, – вже з дорожньою розміткою. Це був останній етап ремонту штучної споруди у передмісті Тернополя.
Торік Служба відновлення та розвитку інфраструктури розпочала ремонт штучної споруди на трасі Р-39 Броди – Тернопіль на під’їзді до обласного центру. Міст через струмок був зведений 1952 року. Через численні дефекти його було потрібно невідкладно відремонтувати.